2011-05-13

Skäms ta me f-n.







Skäms ta me f-n.






























Nu når jag snart bottenrekordet av dålig uppdatering! Kanske är det för att jag blivit så van vid att uppdatera facebook med några korta meningar? Här vill jag skriva mera och så tycker jag mig aldrig ha tid.

Det väder vi haft den senast tiden gör mig salig av lycka!


Jag vill stoppa tiden här mellan hägg och syren. Det är den bästa tiden, när hela semestern ligger framför en och vintern känns ganska långt borta. Idag hade jag svårt att motivera mig till att jobba, men läste i varje fall några artiklar.














Mycket att göra på jobbet har jag oxå och inget speciellt superintressant att berätta har jag. Men jag lever! Och mina underbara kollegor gör dagarna såååå mycket roligare. Även om dagarna i bland känns jävligt tunga så är mina kollegor guld värda. De får mig att skratta när jag känner mig som mest rutten.




THANK YOU!!!

Inga kommentarer: