2012-02-11

Kortslutning

Det är ju underligt att man ska bli så övertrött efter att hållt igång i 20 timmar och när man väl fått de ännu mera övertrötta barnen som har var uppspelta utav nåde de sista dagarna för att få åka till farfar.... Att äntligen sova... Somnar man själv då?
Nä då sitter man å fån glor på sin övergödda svullna mage å väntar på att någon ska spela wordfeud med mig... Tror inte på fasen att folk är smartare än att sova nu...

Det här hoppas jag blir en alldeles speciell helg. Är ju på en alldeles speciell plats i världen... Min födelsestad Norrtälje... Men som vanligt så har jag en vilja å kärlek att vilja göra allt det där som jag saknar så där nere i småland... Två dagar är för lite... Frågan är om jag skulle hinna med allt på en vecka...

Nu ska det bli spännande å se om noel förlåtit mig för att pappa ville att han skulle sova...

Hasta luego

Inga kommentarer: