2012-10-24

Vardags lyx och lite galla

I dag firar jag lite smått :)
Egentligen är det inte idag jag borde fira men jag kom till insikt i dag att jag är så JÄKLA glad över att jag tog steget och sa upp mig från Holmgrens den 21 februari 2011. Jag älskade jobbet men avskydde tiderna och all pendling och stress till dagis efter ... 9-18 måndag till fredag 5 mil enkel resa ... Plus att det va en urursel lön!!!!!

Samt att det faktiskt pågick vuxen mobbning där.

Ja det finns vuxen mobbning!!!
Å det är fan inte okej!!!! I dag är jag starkare än någonsin och skulle det som hände mig då hända i dag skulle jag ha svar på tal. Ingen kommer någonsin att kunna trycka ner mig så lågt som vissa gjorde på det företaget.
Att två personer lyckas gå i sån maskopi är för mig helt ofattbart!!!

Jag känner verkligen inget för dess människor i dagsläget och glädja åt att veta att jag har ett så mycket bättre liv än vad de någonsin kommer att få ekonomiskt och känslomässigt!!!

Inga kommentarer: