2011-06-22

det etthundrade inlägget kommer att vara av lite galla stuk

det är sommar ute nu äntligen. konstigt att jag inte njuter mera än vad jag borde och brukar. mår lite dåligt om vart annat nu. det är mycket nu. hanterbart å mindre hanterbart. har en lite klump i halsen sedan i vintras, nä de e inte någon inbillningsklump. det är något där. kanske skulle gå till farbror doktorn. en vanligt luftficka brukar ju försvinna. åtminstone efter en sisådär 5-6 månader....
känner en sorts vilande irritation, nä det är för milt uttryckt, inombords. det finns människor som jag älskar å det finns människor som jag har älskat. sen finns det de som bara kan skaka av sig saker som en hund skakar av sig ohyra. ohyra ja. usch. sen finns det parasiter, först äter de upp sig på den enes bröd sen pissar de på värden. å det värsta är att värden tycker oftast om sin parasit.

nu ska jag gå å krama om min fru. har inte sett henne sedan i går kväll, förutom en skuggbild som klev upp ur sängen i natt vid 4....ska krama om henne innan jag får konkurrens av de två finaste pojkarna som finns på denna jord.
tur att man har två pojkar, annars hade det vart tungt ibland.

glöm inte att älska, nästa dag kan du vara hatad. även om du älskar.

/pappa

Inga kommentarer: