2011-06-23

Glad Midsommar!!

Älskade sommar!! imorgon ska vi fira dig å älskade ljusa årstid...
Den bästa dagen på mitt år... förutom den 29 februari, 26 mars och den 19 maj!!
Fast de senaste åren har jag betett mig som en tonåring....never mix cava, öl, å vin....å fan inte sprit!! Jag har jouren på lördag morgon så de blir piano som man kan säga. Rätt skönt faktiskt.
Slapp i allafall jouren på söndag, får bli dubbelbemaning i två tågsätt från Halmstad på söndag eftermiddag istället...lär nog behövas ;) Tar nog med mig familjen ned på rasten å träffar bästaste svärmora å Nenne i Halmstad....gemytlig familjestämning på arbetstid!!!

Pelle på andra sidan "staketet" håller som bäst nu på å fylla badtunnan som vi ska elda upp i morgon bitti med härlig björkved. Det ska bli minst 42 grader.
Sen svalkar man sig uppifrån å ner ;)
Fast jag är sugen på en riktig havannare....vet en som skulle kunna tipsa mig om en.

Nu tar jag mig ett glas single malt whisky å säger gonatt å önskar alla en glad midsommar å hoppas ni slipper jobba dagen efter....

/Pappa

Inga kommentarer: