2011-03-12

Förälskad i en portugisiska

ja så kan det gå ibland. Jag har de senaste dagarna gått och blivit förälskad i en portugisiska som är så vacker och så blomstrande skön. Tyvärr har jag bara sett henne på bild ännu.
Men jag är övertygad om att den dagen jag kommer att få komma till henne...
Kommer att bli som att kliva in i paradiset.... Kär? Nej då måste jag få träffa henne först. Kär har jag bara blivit i ett fåtal. Men det finns en stor chans att det kan bli en livslång kärlek. Det är jag ganska säker på.

Madeira.........

Thailand, Seychellerna, Maldiverna, Karibien i all er ära. Men vi har ett paradis kvar i Europa. Sägs det, jag vet ännu inte. Och i henne verkar jag ha blivit förälskad i, innan jag träffat henne....

Men hur ska det då gå med min kärlek till spanjorskan Andalucia? Om jag blir kär i en portugisiska. Lätt, det går att vara kär i portugisiskan över våren då hon är som vackrast. Resten av den långa vintern och hösten kan jag ju vara hos min spanjorska Andalucia. Det går ju att byta flyg i Lissabon. Eller?

/Pappa

Inga kommentarer: