2011-03-30

Jag har det bra....

Ja jisses nu va d ett tag sen jag bloggade. men det är väl så att när man trivs så pass bra som jag gör med livet just nu så finns det ingen tid till att blogga. Men sen en tid tillbaka så har jag fått lite mail där några av er läsare faktiskt är lite nyfikna på vad som händer just nu. Så nu ska jag uppdatera er lite. Mitt jobb är TOPPEN! Och den 25 va det ännu bättre då man inser att lönen nästan ökat med 100% sen mitt förra jobb =) *i love* Jag har mer energi och är mycket gladare. Mycket har jag att tacka mina kollegor och mina underbara vänner för. Jag mådde ju skit för ett tag sen. Då fanns ni där underbara vänner! Jag är sååå tacksam för att jag har er. Ni drog upp mig ur skiten å hjälpte mig till den förändring som behövdes för att jag skulle må bra. Det som behövdes va ett nytt jobb. Där kom oxå mina underbara nya kollegor. Visst jag hade några bra kollegor på förra jobbet oxå men där va d så mycket skitsnack å dåligt betalt. Så fort någon lämnade utrymmet så började det tisslas å tasslas om personen i fråga. Å sen va det falskt spel så fort personen kom tillbaka. Jag är av sorten att man ska ståå för va man tycker å vågar man säga det när personen inte är där så ska man oxå våga säga det rakt till personen. Nu har jag kollegor som säger rakt ut va d tycker å tänker. å det gäller allt... hahhahahaha... inga hemligheter här inte.... sååå skönt ....Jag har värk i skratt musklerna varje dag när jag kommer hem. Har inte haft en ända dålig dag på 6 veckor.... =) Min vänner och kollegor gör livet glatt! Jag har blitt starkare både psykiskt och fysiskt. UNDERBART! Har gjort mig av med 8 kilo sen jag började nya jobbet på S.V! Samt ökat muskel massan. Detta ger mig mer ork till barnen, mer ork till livet. JAG MÅR BÄTTRE ÄN PÅ VÄLDIGT LÄNGE! En kort liten uppdatering om hur jag har det just nu! // Mamma

2 kommentarer:

Lina W sa...

Åh vad härligt Anna!!! Hoppas det fortsätter i samma anda. Kram kram

Anonym sa...

Såg väl det att du hade minskat i vikt:))
Glad att du fått ett nytt jobb och att du trivs!!
Kram moster Puh