2011-03-04

jour

jag ska sitta jour hela helgen.... hoppas Fan att något händer så jag slipper sitta på röven och kolla på fläcken i väggen hela helgen!
Kan inte någon bli sjuk så jag måste jobba på riktigt.

Idag har jakten för övrigt börjat. Jakten på årets bostad i Spanien inletts. Frugan kör sitt årliga tjat "kan vi inte åka någon annanstans" ... Men vad slår Spanien, och Andalusien??? Nada shit...
Tänk maten, vinet, värmen, folket... å jag älskar det helt enkelt. Fan att jag inte hållt mitt nyårslöfte att börja lära mig språket bättre.
Nu jiddrar hon om Turkiet...det finns bara ett hotell som jag kan tänka mig att åka till i Turkiet med ungarna och det är Frittes Pascha Bay...men om man nu kan få ihop en resa som är mer än hälften så dyr som hos Fritte...varför överge Spanien?

Eviva España!!

/Pappa

Inga kommentarer: