2011-03-21

Nej min son!!! Neeeej!!!

Neeeeej N1 du får inte! ! !

Inte säga såååå... du krossar mitt hjärta. Min heder. Jag måste göra något för min och min familjs heder N1. Det här går inte. Du får inte, du kan inte.

Du måste artikulera!!

Det heter inte Åååm...Det heter O R M ! !

O R M ORM O RRRRR M

Artikulera min son, annars blir jag nog tvungen att skicka dig på internat i Stan. Ångermannagatan 48 i Vällingby, där skulle du få en bra tid.

Ååååm, det är ju så man blir rädd min son...vad är nästa kååååv?

/Pappa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Min son, det var en liten Krabba som sa Åkea och håkå. Du menade IKEA och ok( bensinstation). Kram mamma

Robert Munkstierna sa...

och även B hocko W
jag menar att den här sydländska dialekten måste tas på allvar redan nu ;)

owjo sa...

"nennes bissla" "uffas urru" osv det var då. nu e pojkarna i småland o då ska dom väl prata som där eller? sen kan du värna om ditt.