2011-04-05

Nyårslöftet - påbörjat men ej avslutat

Första steget mot mitt nya liv. Nä inte direkt det första steget, det tog jag för snart 3 år sedan. Då kom jag till riktig insikt med vad man kan göra i livet förutom att bara sitta här uppe i kalla Norden och frysa om fötterna om vintern. Man kan ju faktiskt leva ett ganska normalt liv i Spanien. Problemet är att ta fasta på vad man ska göra. Öppna bar å så är ju uteslutet, de gör ju "typ alla" å alla går om kull. Ett par nära vänner gav mig ett par tips å det funderar jag på. Men det svåraste i detta är min Anna...... Måste ju få henne å köpa paketet. Kanske ska sälja huset å köpa det där radhuset där nere. Å sen får hon köpa grejen... Jag har i alla fall lyssnat igenom ett o ett halvt kapitel i min spanska språkkurs. Blir mera i hotellsängen imorgon.... Grämer mig att jag inte tagit tag i mitt andra nyårs löfte.... Djävulsbacken bakom huset. /Pappa

Inga kommentarer: