2011-04-26

vänner får barn

å ja. så blödig är jag inte så du ska tro att jag skriver detta för att jag vill odla en ännu större koloni...

mina käraste vänner ni väntar barn på olika håll i landet. jag har varit där ett par resor och jag vet vad ni går igenom. både ni som nu verkar ha ett par dagar kvar av väntan och ni som ska få tillökning i sommar. jag och min familj är så glada för er skull, att er lycka är en stor del av vår egen vardag. vi pratar om er och ert kommande liv varje dag. just idag har jag en känsla i magen som visade sig nästan vara sann. jag är så glad att mina vänner nu ska få en gåva så som jag och anna har varit med om.

älskar att vara pappa. ni kommer också att älska att vara som vi. en familj.
en familj med kärlek. äkta kärlek är endast kärlek värd.

älskar er alla!

/pappa

Inga kommentarer: