2011-02-18

Dubbla känslor

FIRAR SÅ DET STÅR HÄRLIGA TILL!!!

oj då .. ja min man bloggar verkligen för fullt.
Han är duktig han.

oj oj oj va min man skrev utförligt i inlägget : dagen är kommen.

Men ska sanningen fram så är det nästan så. Många är nog glada för att jag slutar.
Medans andra faktiskt är ledsna . Och det är er jag verkligen kommer sakna. Ni som verkligen är underbara på alla sätt ni som sett mitt sanna jag. Ni som skrattat på riktigt. Ni som säger sanningen rakt ut i stället för att messa om den till andra...

Jag är FÖR ärlighet FÖR öppenhet.

Kommer sakna
Mia: du är specill på ditt sätt and i love it. Kan inte beskriva...öla? :)
Anna: Å du underbara kvinna! Finner inga ord. TACK TACK TACK för alla "samtal"
Anita:Jag kommer sakna dig! PÅ RIKTIGT!!!! Tur att vi tillslut slöt "fred" För du är en toppen kvinna. All lycka till dig. VERKLIGEN!
Viktor, Martin, Silvia,Christoffer :oj va kvällarna hade blitt långa om inte ni hade funnits på bygget. Era skratt har ekat genom hela byggnaden.
Sahar: You are my lettergirl! Ärlighet varar längst å dina skratt är de ärligaste å härligaste jag vet. Kommer sakna dig som fan!!

Alla säljare har verkligen varit speciella för mig... Det är ni som fått min tid att verka värdefull. Era kunder har gjort min dag. Ni har gett mig sååå mycket!

När Elin & Britt gick hem i dag efter 17 snåret... då kom de första tårarna.... kunde inte titta på dem innan tårarna föll.
Elin: Du är sååå underbar! Lycklig blir din knodd som får dig som mamma. Saknaden kommer att bli enorm efter dig!
Britt: Varje dag har jag mötts av ditt varma leende... den värmer en ömande själ.
Lotta H: Ja det va nog tur att jag inte träffade dig så mycket i dag... för jag hade legat i fosterställning å bara gråtit om jag hade varit tvungen att säga hejdå med bara en kram... känns bättre att inte säga hejdå alls... då slipper man liksom avskeden. Du vet mer om mig än någon annan. Du kan läsa mig som ingen annan... ja du vet mer om mig än du vet! *longtimelove*

Några av alla de fina kommentarer jag fick på mitt "avskedsbrev" som låg och väntade i morse.... var något av det finaste jag någonsin läst.

tårarna kom..... i massor...

Era kommentarer och tankar värmer. Men mest värmer än alla goa kramar jag fått under dagen. Å tänk vilken skillnad det är på en "äkta" kram och en kram. Styrka å kärlek!


Ni lämnar ett hål i mitt hjärat men ni lämnar oerhört fina minnen !

// Mamma

Inga kommentarer: