2011-02-05

tipp topp

å jisses vilken galen kväll de blev i går . Vem kunde ana att en lugn kväll över en flaska rött skulle sluta så otroligt roligt. Hahahahaha...

Barnen blev hämtade av sin moster b i går på dagis. Åkte hem till Vrigstad. lekte å busade. jag åkte direkt hem till budden efter jobbet hämtade en flaska rött å vovven. åkte sen till holkaryd för att ha en vin kväll med lillasyster när mannen ändå jobbar.

Jag drack vin själv fram till 22. sen fick lillasyster ÄNTLIGEN ansluta. BEHÖVLIGT!! hahahaha... hon hade näämligen hämtat sin något berusade blivande man efter en företagsfest å kände att nu , nu kan jag sammanstråla... hahahaha... Och hon va VERKLIGEN värd varje droppen efter vad hon fick genomstå.

Ord som " varför skickade jag inbjudningarn till bröloppet just idag...VARFÖR?? " och " Åhhh... herregud... va ska jag ta mig till" och " hoppas inte dina barn får men för livet efter detta" kom efter vart annat. utan att gå in på xakta detaljer.

i dag har jag varit så duktig. Städat källan. Å mellanplan . lycklig blir jag när det är rent å snyggt omkring mig. =)

Ikväll ska de vinas igen. Fast med min älskade man. UNDERBART!

/ Mamma

Inga kommentarer: