2011-02-07

men förresten

nu är jag stört upptagen med att irritera mig på vuxna människor som pratar skit helt enkelt. Med ena hande ge beröm och med den andra prata så mycket skit om vänner, grannar, kolleger ja må de vara konungen. Och sedan som denne man som jag idag och de senaste två veckorna stört mig på till hälsbränne nivå. Resa på semester utomlands med den man pratat skit om och tycker har vart en jävul.
Börjar ogilla svenskar, svenskars avundsjuka och svenskars trångsynthet och brist på glädje. Eller vänta vaddå "börjar".
Denna känsla är obegränsad för mig, det bara väller över bristningsgränsen...
med denna känsloladdade tömning knallar jag in på min favorit site, adios

www.casauna.com

/pappa

1 kommentar:

Kim Hudik sa...

Jag har aldrig känt av denna avundsjuka, bara hört den från andra. Men å andra sidan så har jag inte nåt eller gör nåt som andra kan bli avundsjuk på :) Men JAG glädjer mig alltid när mina vänner får eller gör eller inte gör. Riktiga vänner blir aldrig avundsjuka på sina vänner. Och jag har bara få vänner och dem är jag trygg med.