2011-02-07

One missing thing...

Tänk dig in i detta...

Du jobbar på ett företag .. vilket som helst..
Du trivs bra, trots den urursla lönen
Du känner dig trygg men inte helt säker
Du tror att det kanske kan finnas en framtid i företaget...

Men känner ändå att något saknas, något som är viktigt för dig...

ja så känner jag just nu.... och har gjort sen 8 månader tillbaka.

Rutiner, rutiner ,rutiner...

Idag fick jag iaf vet att det kommer komma en ersättar för mig.

Rebecka Moyo va namnet 19 år och oskuldsfull... hihihi ... ja jag vet inte säkert men hon såg väldigt lugn och sansad ut.
Undrar om hon pallar muntugget. Sex är ju liksom vardgasmat på våran avd. Hahaha

Jag kommer lämna över fredagen den 18 feb. Samma dag kommer hon göra sin första dag... kanske inte jätte optimalt med tanke på att det finns en heldel att gå igenom. skatter, docubizz, fakturering, odersedlar, växelfunktion, utlämning, posten mm. mm. Tydligen ska hon åka till Kina i tio dagar. ... kanske skulle hon passat på att gå någon dag brevid innan hon åker... .ja ja vet itne...
Men å andra sidan så är de ju faktiskt inte mitt problem.

2 kommentarer:

Robert Munkstierna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Robert Munkstierna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.