2011-02-11

Gambas al aijillo Gambas al aijillo Gambas al aijillo Gambas al aijillo Gambas al aijillo Gambas al aijillo Gambas al aijillo Gambas al aijillo Gambas al aijillo Gambas al aijillo Gambas al aijillo Gambas al aijillo Gambas al aijillo Gambas al aijillo Gambas al aijillo det är de orden som klingat i mitt huvud sen kl 13 då mannen ringde till mig på jobbet å sa att vi minsann skulle äta det i kväll. =)

Härligt tänkte jag...

d va länge sen sist...

and i love kryddig mat!!!


gahhaaa..Gabas al aijillo..super gott med en riktigt kall öl... mmm.... men! MEN!!! han la ju för fan i en hel habanero!

Aså habanero ...

en av världens starkaste frukter....

Förstört! Misslyckat! kattastrof!.

å jag som va så hungrig att jag redan börjat äta på insidan av kinden...

ja ni kan ju tänka er hur de slutade... sår på insidan av kinden + habanero= inte världens bästa kombination.

ÖL!

Jag behöver ÖL!

ÖÖÖLLLL!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fin blogg ni har läst hela från början till slut.Kram Mammsen/Svärmor/Mormor