2011-02-23

Love being me

Hello lovers , haters, and others!!!

Hade en tanke att jag ska försöka blogga lite mer, och min strategi ska vara att inte skriva så mycket varje gång, och inte känna att jag måste redogöra för allt som hänt sedan jag skrev senast, utan bara uppehålla mig vid vad jag känner för att skriva just nu.
Och nu tänker ajg skriva om livet just nu..

Jag älskar mitt liv



Jag vet, jag vet, jag veeet. Jag låter extremt spydig, divig och självkär när jag säger så här: Jag älskar mitt liv. Men jag gör verkligen det, jag är nöjd. Vill absolut inte slå mig själv på bröstet liksom, och jag vet att man måste passa sig för att säga så här. Men jag vet även att mina nära unnar mig det här. Och jag dem. Då är det okej, inte sant?


Sen håller jag på att bli förälskade oxå.... *tzzz*
XOXO// Mamma

1 kommentar:

Anonym sa...

Man får skrika ut att man är lyckligast i livet! Men risken är att folk tror att man försöker överbevisa nått....Men gör som jag o SKIT I DET! =o) Kärlek till er!
/M