2011-02-10

tanten borta

tanten är borta ikväll på firma festligheter. Hoppas hon har det trevligt ikväll, kollegerna skulle bla. tacka av henne och några andra.. skönt att hon nu äntligen får närmre till jobbet och mer tid med sin familj. Och mer kosing. Kosing är aldrig fel. Sen slipper hon ju ett och annat skit också. Kanske min Anna kommer tillbaka som min Anna. Det är jag säker på. Världens bästa och världens vackraste fru.

Idag har jag varit hemma med en liten krasslig N2, även igår efter nattlig bortavaro var han hemma och sov på soffan med mig. Det är så härligt att sova med sina barn. De har sina snuttar, eller "baa" som de kallar dem. Mina "baa" är mina pojkar.

Avslutar just nu min kvällmåltid, två kokta ägg. Ja hon är ju inte hemma och kan kräva mat.

Undrar om hon är hemma 4:45?

Jag går väl och lägger mig själv då.

/Pappa

Inga kommentarer: